Verbetering en klachten

Vragen en suggesties voor Festina Lente

Introductie

In verzorgingshuis Festina Lente maken we het u graag naar de zin. Toch kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent. Heeft u een idee hoe het beter kan? Heeft u een vraag of suggestie? Er zijn verschillende mogelijkheden om uw stem te laten horen.

Spreek erover met onze medewerkers

Bent u ontevreden of heeft u een klacht? Praat er altijd eerst over met de betrokken medewerker of de teammanager. Voor opmerkingen, vragen, ideeën en suggesties kunt u ook terecht bij uw eerstverantwoordelijke verzorgende.

Klantonderzoek

Twee keer per jaar houden we in verzorgingshuis Festina Lente een klantonderzoek. Krijgt u de vraag om deel te nemen? Doe mee, want dit is uw kans om uw mening en uw ideeën door te geven. Bij het klantonderzoek gaan we uit van de wetenschappelijke GWI-methode (Groninger Wellbeing Indicator). Zo krijgen we een nog beter inzicht in uw leefplezier en welbevinden.

Klachtencommissie

Bij Festina Lente zien we uw klacht als een kans om het nog beter te doen. Lucht gerust uw hart bij de medewerkers, teammanager of onze cliëntvertrouwenspersoon. We gaan serieus en open met uw klacht om en proberen er samen met u uit te komen. Lukt dat niet en wilt u geen bemiddeling door onze cliëntvertrouwenspersoon? Leg uw klacht dan schriftelijk voor aan de Klachtencommissie Evean. Stuur een e-mail naar klachtencommissie@evean.nl. Een brief sturen kan ook: Klachtencommissie Evean, Postbus 68, 1440 AB Purmerend.